HEGRTVMKFU Tværmedial kommunikation - Bachelor - og kandidattilvalg
Årgang 2021/2022
Engelsk titel
Cross-media Communication (Elective)
Kursusindhold
Formålet med kurset er at give den studerende færdigheder og kompetencer i at kunne analysere en virksomhed og dennes kommunikation samt komme med forslag til forbedringer på tværs af platforme.
Kurset har især fokus på digital kommunikation, men analog kommunikation inddrages og diskuteres også. Emner, der berøres, inkluderer blandt andet: branding, storytelling, influencer marketing, SoMe marketing, SEO optimering, user experience og omnichannel marketing.
Gennem forløbet arbejdes der i grupper, der hver især (sam)arbejder med en selvvalgt virksomhed. Fokus i kurset er således på praksisnærhed.
Undervisningsmateriale
Kompendie og online artikler
Undervisningsform
Holdundervisning og
gruppearbejde
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Forelæsninger
- 28
- Forberedelse (anslået)
- 381,5
- I alt
- 409,5
Feedbackform
Mundtlig
Kollektiv
Løbende feedback i undervisningsforløbet
Peerfeedback (studerende giver hinanden
feedback)
Eksamen (Humanistisk entrepreneurship og
kommunikation 2019)
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- PortfolioÉn stor hjemmeopgave, 21-25 sider, der afleveres d. 8. juni 2021 via Digital Eksamen.
- Hjælpemidler
- Alle hjælpemidler tilladt
- Bedømmelsesform
- 7-trins skala
- Censurform
- Ingen ekstern censur
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HEGRTVMKFU
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- BachelorBachelor tilvalg,Kandidat tilvalg
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Se skemalink
- Kurset udbydes også til efter- og videreuddannelse
- Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende fakultet
- Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlige
- Nana Emilie Grew (6-716774343939436b7870316e7831676e)
- Jes Victor Noldus Christiansen (6-6d7470373a38436b7870316e7831676e)
Gemt den
13-04-2021