HEGRTVMKFU Tværmedial kommunikation - Bachelor-/kandidat tilvalg
Årgang 2022/2023
Engelsk titel
Cross-media Communication - BA/MA Elective
Kursusindhold
Formålet med kurset er at give den studerende færdigheder og kompetencer i at kunne analysere en virksomhed og dennes kommunikation samt komme med forslag til forbedringer på tværs af platforme.
Kurset har især fokus på digital kommunikation, men analog kommunikation inddrages og diskuteres også. Emner, der berøres, inkluderer blandt andet: branding, storytelling, influencer marketing, SoMe marketing, SEO optimering, user experience og omnichannel marketing.
Gennem forløbet arbejdes der i grupper, der hver især (sam)arbejder med en selvvalgt virksomhed. Fokus i kurset er således på praksisnærhed.
Undervisningsform
Følger
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Holdundervisning
- 42
- Forberedelse (anslået)
- 367,5
- I alt
- 409,5
Feedbackform
Mundtlig
Kollektiv
Løbende feedback i undervisningsforløbet
Peerfeedback (studerende giver hinanden
feedback)
Eksamen
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HEGRTVMKFU
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- BachelorBachelor tilvalg,Kandidat tilvalg
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Se skemalink
Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende fakultet
- Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlige
- Nana Emilie Grew (ndq166@hum.ku.dk)
Gemt den
05-10-2022