HIMK00001U Interkulturelle markedsstudier - Projektorienteret forløb - udvidet
Intercultural Market Studies - Academic Internship - extended
Eksaminanden kan:
• Redegøre for konkrete markedsrelaterede, sproglige og kulturelle problemstillinger i en virksomhed/organisation.
• Gennemskue kommunikationsveje og organisationsformer på en arbejdsplads.
• Analysere forhold på en arbejdsplads ud fra en organisationsteoretisk synsvinkel.
• Reflektere kritisk og selvstændigt over udnyttelsen af den markedsrelaterede, sproglig-kulturelle uddannelse i en konkret erhvervsmæssig sammenhæng.
Anbefalet litteratur: Jørgen Frode Bakka & Egil Fivelsdag: Organisationsteori (6. Udgave). Handelshøjskolens Forlag, København 2014 samt pensum fra det forberedende kursus i august.
Dertil skal du selv finde relevant litteratur til din eksamensopgave.
Læs om hvordan du søger forhåndsgodkendelse her: https://intranet.ku.dk/ikm_ka/uddannelsensforloeb/projektorienteretforloeb/Sider/default.aspx
- Kategori
- Timer
- Praktik
- 816
- Vejledning
- 3
- I alt
- 819
- Point
- 30 ECTS
- Prøveform
- Skriftlig aflevering, 20-25 normalsiderPrøveform: Fri hjemmeopgave.
Eksaminationssprog: Dansk eller engelsk.
Omfang: Hjemmeopgaven består af en rapport på 20-25 normalsider samt et produkt med et omfang tilsvarende mindst 5 normalsider.
Det projektorienterede forløb skal være af en varighed på mindst 4 måneder. - Hjælpemidler
- Alle hjælpemidler tilladt
- Bedømmelsesform
- 7-trins skala
- Censurform
- Ingen ekstern censur
- Reeksamen
Som ordinær eksamen.
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HIMK00001U
- Point
- 30 ECTS
- Niveau
- KandidatKandidat tilvalg
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Efterår
- Skemagruppe
- Ingen særskilt undervisning
- Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende fakultet
- Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlige
- Sofie Vindis (sov@hum.ku.dk)
Praktikkoordinator