HFMB15052U FM, Digital strategisk kommunikation Tilvalg
Digital strategic communication
Tværhumanistisk tilvalgstudium på BA-niveau i Digital Kommunikation og Æstetik, 2007-ordningen
Modulet er målrettet til studerende, som sigter mod en ansættelse som kommunikationsmedarbejder i en NGO, et privat firma eller en offentlig organisation. Det består i en indføring i organisationsanalyse, som danner udgangspunkt for udarbejdelsen af en kommunikationsplan. Planen kan f.eks. tage udgangspunkt i teori om social innovation, branding, co-creation, forandringskommunikation, markedsføring eller public relations/public affairs. Under hele forløbet arbejder de studerende med konkrete analyser, som til sidst sammenfattes i en portfolio.
Tilvalgsstudium i Digital Kommunikation og Æstetik 2016, BA:
Modul 2: HFMB15051E
- Kategori
- Timer
- Forberedelse
- 325,5
- Holdundervisning
- 84
- I alt
- 409,5
Gæstestuderende udenfor KU og KU-studerende udenfor Humaniora:
http://hum.ku.dk/uddannelser/tilvalg/merit/
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- AndetFor detaljer, se studieordning
Kriterier for bedømmelse
Link til studieordning:
Tilvalgsstudium i Digital Kommunikation og Æstetik 2016, BA:
https://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/film_medievidenskab/
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HFMB15052U
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- BachelorBachelor tilvalg
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Skema bliver lagt udenfor blokstruktur
- Studienævn
- Studienævnet for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende institut
- Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende fakultet
- Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlige
- Pia Karstoft Andersen (karstoft@hum.ku.dk)
Undervisere
Hold A: Marie Drotner Frost
Hold B: Dan Pedersen