HIMK03071U Forbrugeradfærd

Årgang 2016/2017
Engelsk titel

Consumer Behaviour

Kursusindhold

Der opnåess færdigheder i:

  • Udforme undersøgelsesdesigns til analyse af forbrugeradfærd.

  • Benytte adævate undersøelsesmetoder.

  • Formulere kommunikations- og brandingstrategier på baggrund af forbru-geradfærdsanalyser.

  • Analysere forbrugsprocesser og forbrugerkultur.

  • Analysere sammenhængen mellem forbrugeradfærd, kommunikation og brandin

Holdundervisning.
Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Holdundervisning
  • 28
  • I alt
  • 204,75
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf