HMMÅ03061U ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt (forår)
Årgang 2013/2014
Engelsk titel
ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt
Uddannelse
Master i Cross Media
Communication
Kursusindhold
Masterprojektet
kan bestå af:
1) at udarbejde af en længere teoretisk og/eller analytisk skriftlig opgave på baggrund af en problemstilling, som knytter sig til et eller flere af masteruddannelsens emneområder – fx en analyse af en bestemt organisation i netværkssamfundet eller af projektledelse af kommunikationskampagner i offentlige institutioner. 2) at tilrettelægge og producere et fler- og tværmedialt formidlingsprojekt ud fra en konkret kommunikationsopgave og rettet mod specifikke målgrupper. Det kan fx være et kommunikationsprojekt, som en organisation/virksomhed har brug for at få løst eller et pilotstudie til et sådant. I tilknytning hertil udarbejdes en skriftlig opgave med fokus på en kommunikationsteoretisk analyse af den konkrete formidlingsopgave. |
Undervisningsform
Seminar
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Holdundervisning
- 0
- I alt
- 0
Eksamen
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HMMÅ03061U
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- Master
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Undervisningen tager form af fire éndagsseminarer: fr 9-16 i uge 6, 10, 14, 18. Lokale 15a.0.13
- Efter- og videreuddannelse
- Pris
- 23.750 kr
- Studienævn
- Studienævnet for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende institut
- Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
Kursusansvarlige
- Kjetil Sandvik (sandvik@hum.ku.dk)
Gemt den
05-12-2013