HSPB10132U Tværmedial kommunikation
Cross-media Communication
Efter at have gennemført modulet kan den studerende
• analysere og implementere digital kommunikation i erhvervslivet
• indgå i samarbejde omkring udarbejdelse af og/eller forbedring af kommunikationsplaner i en virksomhed, organisation eller institution
• gennemføre kritiske analyser af netsteders brugervenlighed
• designe og oploade et netsted.
- Kategori
- Timer
- Forberedelse
- 381,5
- Forelæsninger
- 28
- I alt
- 409,5
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/spansk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/fransk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/engelsk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/portugisisk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/italiensk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/tysk/
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/spansk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/fransk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/engelsk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/portugisisk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/italiensk/
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/tysk/
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HSPB10132U
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- BachelorBachelor tilvalg,Kandidat tilvalg
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Se skemalink
- Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Kursusansvarlige
- Ezio Pillon (6-726b6e6e7170426a776f306d7730666d)