HIMK03045U Interkulturelle markedsstudier - Kutur, sprog og identitet - Spansk

Årgang 2017/2018
Engelsk titel

Intercultural Markets Studies - Culture, Language and Identity – Spanish

Kursusindhold

Der opnås færdighed i:

  • at forstå fremmedsproget i komplekse fagsproglige kontekster i både skrift og tale. 
  • at identificere forskellige forståelseshorisonter såvel inden for sprogområdet som mellem forskellige sprogområder. 
  • at indsamle store mængder data med henblik på at dokumentere kulturelle, økonomiske eller samfundsmæssige forhold. 
  • at identificere forskellige forventninger og forståelseshorisonter i intersproglige og interkulturelle situationer. 
  • at navigere strategisk mellem forskellige kulturer og sprog. 
  • at bringe sin teoretiske viden i spil i arbejdet med konkrete cases.
Holdundervisning, workshops og forelæsninger baseret på cases.
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Holdundervisning
  • 28
  • I alt
  • 204,75
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Mundtlig prøve, 30 min.
Skriftlig aflevering, 3-5 normalsider
Prøveform: Fri mundtlig prøve med materiale.
Bedømmelse: Intern prøve ved flere eksaminatorer bedømt efter 7-trinsskalaen. Den mundtlige prøve vægtes med 75 %, materialet med 25 %.
Omfang: Mundtlig prøve: 30 min. inkl. votering. Der gives ingen forberedelsestid. Materialet består af en synopsis på 3-5 normalsider.
Hjælpemidler
Alle hjælpemidler tilladt

Til den mundtlige prøve må dog kun medbringes materialet og 1 sides talepapir.

Bedømmelsesform
7-trins skala
Reeksamen

Som ordinær eksamen.

Kriterier for bedømmelse
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Bemærk! Det er kun muligt at følge kurset, hvis du har et fagelement, der tilsvarer eksamen i Interkulturelle markedsstudiers eksamen (se ovenfor).
Kriterier for bedømmelse