HMMÅ03152U ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt (Forår 2017)
Årgang 2016/2017
Engelsk titel
ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt
Uddannelse
Master i Cross Media Communication
Kursusindhold
Masterprojektet kan bestå af:
1) at udarbejde af en længere teoretisk og/eller analytisk skriftlig opgave på baggrund af en problemstilling, som knytter sig til et eller flere af masteruddannelsens emneområder – fx en analyse af en bestemt organisation i netværkssamfundet eller af projektledelse af kommunikationskampagner i offentlige institutioner. 2) at tilrettelægge og producere et fler- og tværmedialt formidlingsprojekt ud fra en konkret kommunikationsopgave og rettet mod specifikke målgrupper. Det kan fx være et kommunikationsprojekt, som en organisation/virksomhed har brug for at få løst eller et pilotstudie til et sådant. I tilknytning hertil udarbejdes en skriftlig opgave med fokus på en kommunikationsteoretisk analyse af den konkrete formidlingsopgave. |
Undervisningsform
Seminar
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Forberedelse
- 388,5
- Holdundervisning
- 14
- Vejledning
- 7
- I alt
- 409,5
Eksamen
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
- Eksamensperiode
Sommereksamen 2016 Aflevering: Modul 2 + 4: materiale, synopsis, godkendte litteraturlister: mandag d. 17.5. Mundtlig eksamen: 14.6 og 15.6
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HMMÅ03152U
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- Master
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Undervisningen tager form af fire éndagsseminarer kl. 9-16.
•Uge 6: Fredag den 10. februar
•Uge 9: Fredag den 3. marts
•Uge 14: Fredag den 7. april
•Uge 17: Fredag den 28. april - Efter- og videreuddannelse
- Pris
kr. 30,000,-
- Studienævn
- Studienævnet for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende institut
- Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
Kursusansvarlige
- Kjetil Sandvik (7-786673697b6e70456d7a7233707a336970)
Gemt den
07-10-2016