HIMK03061U Stakeholder Relationship Management

Årgang 2016/2017
Engelsk titel

Stakeholder Relationship Management

Kursusindhold

Der opnåess færdigheder i:

  • Formulere salgsstrategier.

  • Opstille forslag til organisationsstrukturer og HR-programmer til støtte for strategisk funderede salgsaktiviteter.

  • Anvende viden om tillid og kultur til opbygning af kundeloyalitet.

  • Analysere industrielle markeder og beslutningsprocesser i kundernes orga-nisationer og virksomheder.

  • Analysere de interne forudsætninger for, at salgsmålsætning og strategi harmonerer.

Holdundervisning.
Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Holdundervisning
  • 28
  • I alt
  • 204,75
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf