HIMK03055U  Interkulturelle markedsstudier - Interpersonel diskurs - spansk

Årgang 2017/2018
Engelsk titel

Intercultural Markets Studies - Interpersonal Discourse - Spanish

Kursusindhold

Der opnås færdighed i:

  • Mundtligt kommunikere klart, korrekt og utvetydigt på fremmedsproget.
  • Formidle korrekt til og fra fremmedsproget under iagttagelse af kulturelle forskelle og den sociale og forretningsmæssige kontekst. 
  • Yde ad hoc-support om sproglige og kulturelle forhold. 
  • Fungere som mødeleder og forhandler på fremmedsproget. 
  • Navigere strategisk i forhold til interkulturelle processer og relationer.   Reflektere over egen og andres kommunikation på fremmedsproget. 
  • Analysere kulturel diversitet. 
  • Håndtere kulturelle modsætningsforhold på interpersonelt og organisatorisk niveau. 
  • Vurdere, begrunde og anvende relevante videnskabelige metoder til løsning af konkrete problemer. 
  • Arbejde systematisk, målorienteret og strategisk hensigtsmæssigt. 
  • Strukturere en argumentation på fremmedsproget.
Holdundervisning og workshops.
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Mundtlig prøve, 30 min.
Prøveform: Bunden mundtlig prøve med forberedelse.
Bedømmelse: Ekstern prøve ved flere eksaminatorer bedømt efter 7-trinsskalaen.
Omfang: 30 min. inkl. votering. Der gives 30 min. forberedelsestid.
Hjælpemidler
Alle hjælpemidler tilladt

Alle, dog ikke internetadgang ved forberedelsen.

Bedømmelsesform
7-trins skala
Censurform
Ekstern censur
Reeksamen

Som ordinær eksamen.

Kriterier for bedømmelse
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Bemærk! Det er kun muligt at følge kurset, hvis du har et fagelement, der tilsvarer eksamen i Interkulturelle markedsstudiers eksamen (se ovenfor).
Kriterier for bedømmelse
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Holdundervisning
  • 28
  • I alt
  • 204,75