HIMK03031U Marketingstrategi og -planlægning i internationalt perspektiv

Årgang 2016/2017
Engelsk titel

Marketing Strategy and Planning in an International Perspective

Kursusindhold

Der opnåes færdigheder i:

  • Fastlægge organisationens eller virksomhedens marketingvariable konsistent med organisationens/virksomhedens situation.
  • Opstille strategier for markedsføring til forbrugermarkedet og det industrielle marked.
  • Vurdere marketingbeslutninger i lyset af organisationens eller virksomhedens eksterne og interne forhold.
  • Segmentere organisationens eller virksomhedens markeder og identificere dens positionering i forhold til konkurrenter. 
Holdundervisning.
Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Holdundervisning
  • 28
  • I alt
  • 204,75
Point
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf