HIMK03031U Marketingstrategi og -planlægning i internationalt perspektiv
Årgang 2016/2017
Engelsk titel
Marketing Strategy and Planning in an International Perspective
Kursusindhold
Der opnåes færdigheder i:
- Fastlægge organisationens eller virksomhedens marketingvariable konsistent med organisationens/virksomhedens situation.
- Opstille strategier for markedsføring til forbrugermarkedet og det industrielle marked.
- Vurdere marketingbeslutninger i lyset af organisationens eller virksomhedens eksterne og interne forhold.
- Segmentere organisationens eller virksomhedens markeder og identificere dens positionering i forhold til konkurrenter.
Undervisningsform
Holdundervisning.
Bemærkninger
Bemærk! Dette kursus må kun
følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.
Undervisningen finder sted på CBS.
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Forberedelse
- 176,75
- Holdundervisning
- 28
- I alt
- 204,75
Eksamen
- Point
- 7,5 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
http://hum.ku.dk/uddannelser/aktuelle_studieordninger/interkulturelle_markedsstudier/interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf
Kursusinformation
- Sprog
- Engelsk - Delvist på dansk.
- Kursuskode
- HIMK03031U
- Point
- 7,5 ECTS
- Niveau
- Kandidat
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Efterår
- Skemagruppe
- Se skemalink
- Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Kursusansvarlige
- Kirsten A. Jeppesen Kragh (12-74727b7c7d6e77747b6a707149717e7637747e376d74)
Gemt den
22-08-2016