HEGRTVMKFU Tværmedial kommunikation - Bachelor-/kandidat tilvalg

Årgang 2022/2023
Engelsk titel

Cross-media Communication - BA/MA Elective

Kursusindhold

Formålet med kurset er at give den studerende færdigheder og kompetencer i at kunne analysere en virksomhed og dennes kommunikation samt komme med forslag til forbedringer på tværs af platforme.

 

Kurset har især fokus på digital kommunikation, men analog kommunikation inddrages og  diskuteres også. Emner, der berøres, inkluderer blandt andet: branding, storytelling, influencer marketing, SoMe marketing, SEO optimering, user experience og omnichannel marketing.

 

Gennem forløbet arbejdes der i grupper, der hver især (sam)arbejder med en selvvalgt virksomhed. Fokus i kurset er således på praksisnærhed.

  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 42
  • Forberedelse (anslået)
  • 367,5
  • I alt
  • 409,5
Mundtlig
Kollektiv
Løbende feedback i undervisningsforløbet
Peerfeedback (studerende giver hinanden feedback)