HMMÅ03151U ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt (F15)
Årgang 2014/2015
Engelsk titel
ÅU CMC Modul 4: Masterprojekt
Uddannelse
Master i Cross Media
Communication
Kursusindhold
Masterprojektet kan bestå af:
1) at udarbejde af en længere teoretisk og/eller analytisk skriftlig opgave på baggrund af en problemstilling, som knytter sig til et eller flere af masteruddannelsens emneområder – fx en analyse af en bestemt organisation i netværkssamfundet eller af projektledelse af kommunikationskampagner i offentlige institutioner. 2) at tilrettelægge og producere et fler- og tværmedialt formidlingsprojekt ud fra en konkret kommunikationsopgave og rettet mod specifikke målgrupper. Det kan fx være et kommunikationsprojekt, som en organisation/virksomhed har brug for at få løst eller et pilotstudie til et sådant. I tilknytning hertil udarbejdes en skriftlig opgave med fokus på en kommunikationsteoretisk analyse af den konkrete formidlingsopgave. |
Undervisningsform
Seminar
Arbejdsbelastning
- Kategori
- Timer
- Forberedelse
- 388,5
- Holdundervisning
- 14
- Vejledning
- 7
- I alt
- 409,5
Eksamen
- Point
- 15 ECTS
- Prøveform
- Andet
Kriterier for bedømmelse
Kursusinformation
- Sprog
- Dansk
- Kursuskode
- HMMÅ03151U
- Point
- 15 ECTS
- Niveau
- Master
- Varighed
- 1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
- Undervisningen tager form af fire éndagsseminarer. Se skemalink. Bemærk: fredag i uge 9 i lokale 14.3.38
- Efter- og videreuddannelse
- Pris
kr. 23.750,-
- Studienævn
- Studienævnet for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende institut
- Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
Kursusansvarlige
- Kjetil Sandvik (7-76647167796c6e436b7870316e7831676e)
Gemt den
23-02-2015